Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Λογικά συμπεράσματα ... σε επίπεδο ανέκδοτου

πηγή:
http://www.ert.gr

Συμπεράσματα:

- Το 1€ προέλευσης εξωτερικού είναι πιο όμορφο από τα δικά μας

- Όταν πουλάμε κάτι δεν εισπράττουμε αντίτιμο

- Ο διάλογος γίνεται για να γίνεται και για κανέναν άλλον λόγο. (...αφού ο ισχυρός έχει πάντα δίκιο και το πάνω χέρι)

- Βεβαίως και μπορεί να υπάρχει ένα δίκιο σε αυτά που λέει ο λαός, αλλά αυτό μας αφήνει αδιάφορους. Μας ενδιαφέρει μόνον να μην καπιλεύεται κάποιος το δίκιο του λαού

- Όταν επιβάλλουμε κάτι κάνουμε διαβούλευση με αυτόν που του επιβαλλόμαστε. (έτσι για να έχουμε και καλό image)

- Οι ημερίδες, τα συλλαλητήρια και οι πορείες μετά ....."μουσικής" συνιστούν διαβούλευση πολιτών-εταιρείας. Μάλιστα όσο πιο πολύ καιρό γίνονται αυτές οι δράσεις τόσο πιστώνεται η εταιρεία καλή θέληση διαβούλευσης.

- Νέα μαθηματική κατηγορία αριθμών "όλοι όμοιοι", ήτοι το 50 = 1050 = 1500 = 5000 ... θέσεις εργασίας

 -Αν ξένο=95% και εγχώριο=5%, τότε εγχώριο=100% γιατί το brand name λέει "Ελληνικός"

- Το κράτος κατά την αντίληψη των εταιρειών πρέπει να λέει "ευχαριστώ" διότι οι εταιρείες δίνουν δουλειά, άρα μισθούς, άρα φορολογητέο εισόδημα, άρα σώνουν την χώρα από τα χρέη γιατί ; γιατί θα φορολογηθεί ο εργαζόμενος για τον μισθό που εισέπραξε. Σημ: Διευκρινίζεται ότι το κράτος δε θα φορολογήσει την εταιρεία και για αυτό από εκεί δεν υπάρχει σώσιμο.

(Η εταιρεία που προκάλεσε το πρόσφατο περιβαλλοντικό έγκλημα στο Ταλβιβάαρα της Φινλανδίας έχει ξεκινήσει τις εργασίες της πριν 2 χρόνια και το προηγούμενο εξάμηνο είχε ισολογισμό με ζημίες...)
 
 - Το Λαύριο δεν είναι στοιχείο προς σύγκριση με την επικείμενη περιβαλλοντική καταστροφή των μεταλλείων χρυσού γιατί όταν συνέβαιναν τα περιβαλλοντικά αίσχη στο Λαύριο α) η Αθήνα θυσαύριζε (ήτοι ουδέν πρόβλημα) και β) δεν απασχολούσε το θέμα του περιβάλλοντος τα πλήθη (δεν έγινε διευκρίνηση ποια πλήθη). Η ουσία των προβλημάτων στο Λαύριο δε μας αφορά

- Για να μάθει ο κόσμος την αλήθεια δε χρειάζεται τίποτε άλλο παρά ένα καλό ψέμα










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου